Mår inge vidare...

Hej allesammans!

Idag mår jag absolut inge vidare, känner att HELA min rygg kommer fall ihop.... Vet att det är omöjligt men min rygg mår med andra ord INGE vidare. Maria Isabelle gör det inte lättare som behöver någon som aktiverar henne och tar upp henne i famnen...

Vore det inte för de 2 smärtlindrande tabletterna jag tog för en stund sedan skulle jag inte orka sitta framför datorn utan bara ligga i sängen...

Skänk mig en tanke, så hoppas jag det hjälper annars får jag ta och åka till något sjukhus...

Ha det bra tills dess!


Kommentarer
Postat av: Emelie

Mysig blogg!

kram!

<3

2010-05-05 @ 19:21:04
URL: http://emeliesdiktblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0