Maria Isabelle, 10 månader!

God dag på er alla underbara läsare!

Hoppas ni mår bra och att ni njuter av det vackra vädret, det gör jag... Sitter i solen med min systers laptop i knät! Japp jag är på Lidingö, DOCK på besök för vi flyttade hem i söndags! Vi har vatten i köket och idag kommer det förhoppningsvis att sätta igång vattnet på toa! Känn som att de närsomhelst kommer att bli klara ; )
Återkommer med bilder hihih...

MEN men, det jag tänkte skriva om var egentligen om min underbara dotter, Maria Isabelle! Hon blev nämligen hela 10 månader igår! Tiden går enormt fort och om ca 3 veckor börjar jag jobba! Förstår ni? JOBBA wiehooooo!
Kommer att sakna henne MEN samtidigt tror jag att det är bra för oss båda att jag "försvinner" lite då hon ändå kommer att börja på dagis till hösten ; )

10 månader och för varje dag som går blir hon busigare och busigare...TITTA bara på den här roliga bilden! Hihihihi.... ; )


Min lilla busunge har blivit 10 månader, ofattbart! SNART 1 år ; )


HA DET BRA!


Kommentarer
Postat av: Mikaela - Mamma till Nova

Hej! Vill bara tipsa om fyra tävlingar jag har igång just nu. Vinsterna är ett paket namnnappar,Haklappar med valfri text,Barnvagnsskylt och presentkort på Barnkalas.se på 150 kronor.



Kom gärna in och delta :)



Mvh // Mikaela



*Ps; Om du inte vill missa alla mina roligheter på bloggen får du gärna lägga till mig på bloglovin :)

2010-05-11 @ 17:32:40
URL: http://jagochmindotternova.blogg.se/
Postat av: Evelina

Åh så grymt söt!!!

2010-05-12 @ 22:17:07
URL: http://silverninas.blogg.se/
Postat av: Ponnysill

Men guuud vilken söt unge! :D

2010-05-13 @ 11:36:08
URL: http://idawindahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0