Hej hej!

Hej allesammans!

Ni som brukar komma in och läsa min blogg har säkerligen märkt att jag inte skrivit på flera dagar... Saken är den att jag haft fullt upp med aktiviteter att jag inte hunnit sätta mig framför datorn och skriva. MEN nu sitter jag här och har MASSOR av bilder att visa er! Bilder som visar en del av de aktiviteter vi varit med om...

Igår var vi bland annat hemma i Älvjö och hade en TREVLIG stund med tjejerna Joana och Evelina och deras fina barn, Alexander och Lovisa! Maria Isabelle hade enormt kul för vi var först på öppna förskolan och sjöng. Märkte dock att hon inte riktigt var med i början för det var ju ett tag sedan vi hade varit där...Hon slappnade iallafall av sedan och började krypa omkring i rummet och lekte med allt hon kunde hitta i sin väg.

   

 

Därefter blev vi bjudna på en jätte god lunch hemma hos Evelina, efterrätt fick vi också.....MUMS! Det var verkligen jätte kul att träffa tjejerna, dels för att det hade gått ett bra tag sedan vi sist sågs MEN också för vi har alltid så mycket att prata om. Gemensamma ämnen som man mår bra av att prata om...

   
   
 

  
Tack för igår tjejer!

Efter träfffen kom Francisco och hämtade upp oss för att sedan åka till Barkaby outlet... Där åt vi fyra små men ändå mättande bitar pizza och min favodryck ICE TEA! På babyland hittade vi 4 JÄTTE fina bodys för 100 kr!

  

Återkommer senare ikväll om DAGENS äventyr i STORSTADEN ; )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0