SOLIGA och varma hälsningar ; )


God morgon allesammans!

Har varit UTE och njutit av vädret de senaste dagarna och det har varit alldeles UNDERBART!! Måste passa på då jag vid det här laget känner till det svenska vädret hihihi... några dagar sol, andra regn! MEN det klagar inte jag över för vi och naturen behöver ju lite vatten emellanåt.

Dagarna bara flyger iväg och snart, snart, snart är det dags för mig att börja arbeta! Känns pirrigt om jag ska vara ärlig. MEN glad!

Igår åkte jag tidigt till Lidingö, tog dock en timme att komma fram p.g.a. bilkönmen vi kom iallfall fram! Hade jätte mysigt med min kära syster, och bror för han hade inte skola tydligen hahaha...Nåväl, som ni säkert kommer att reagera över så kan ni på bilderna nedan se att jag helt plötsligt fick längre hår! Fick nämligen låna syrrans extensions som bara går att sätta fast med spännen, då hon fått VÄLDLIGT långt hår! Så jag ska väl låna den ett tag tills jag fått lite längre.


Ja men just det, höll på att glömma! Förrigår kunde jag inte låta bli att gå förbi Maria Isabelles framtida dagis... Det måste bara vara den då de håller på och bygger för fullt och den ligger på den adress som jag fick information om så TITTA!! Ps: IP ligger ju jätte nära, kan ju springa runt där och passa på att spionera när hon är på dagis hahahhaa, näää skoja bara!

  

                   
Passade på och matcha in tiden som älsklingen kommer till stationen då dagiset låg nära ; )


Här kommer lite bilder från igår...
   
            

Idag ska vi ut igen, in till stan och träffa Stina min kära vän som jag inte sett på ett VÄLDIGT långt tag!
Hon har varit så gullig och köpt lite smink åt mig som jag beställde då hon åkte till New York!! LYXIGT ju ; )
Så det får ni se senare... Ha en bra dag tills dess!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0