Summering av HELGEN ; )

Hej hej!

Idag var det återigen måndag och helgen passerade så himla fort, trots att det var långhelg...
Det har varit ännu en fin och trevlig helg, fick träffa min moster och min tio Jan som jag inte sett sedan dopet i december!  I lördags var älsklingen och jag på Gröna Lund, dock inte för att åka några karuseller utan att spela 5-kamp... Det tyckte vi var roligare då vi kom dit ganska sent på kvällen! Älsklingen vann på första och fick en rolig liten figur som lyser i olika färger när man slår den. Jag vann ett litet gosedjur hihihi... MEN allt fick Maria Isabelle såklart!


Vi har mer och mer börjat vänja oss vid den nya toaletten samt köket...Känns toppen! Igår fick jag "äran" att få ta ett avkopplande bad efter att Maria Isabelle hade somnat ; ) Blev jätte seg och trött så jag gick och la mig ganska tidigt...

Hur som helst, idag var det en tidig morgon och det var dags för besiktning! Det gick hyfsat, bara det att tur nog hann jag se innan besiktningen att golvet fått sig lite stryk. SÅ det får dem fixa nu...Muahahaha...  På förmiddagen var Maria Isabelle och jag på öppna förskolan igen, Våra vänner Evelina och Lovisa var med de med ; ) 
Dock var Maria Isabelle denna gång inte lika intresserad av att sjunga utan hon ville hellre krypa omkring och se det som fanns runt om i salen istället hahaha... Nåväl, här kommer lite bilder från helgen!

    

  
  
  

Kommentarer
Postat av: Mysims3

:)

2010-05-17 @ 21:05:22
URL: http://mysims3.blogg.no

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0