Tävlar med Nelly.com



Här är mitt tävlingsbidrag i Mamma & barn tävlingen som
Nelly.com har just nu.

Jag valde outfits till mig och min dotter som skulle kunna passa lika bra till både "fin träffar" som till en dag ute på stan, en härlig sommardag. De valda färgerna passar alla dagar
denna vår, sommar och även till hösten. 

De valda accessoarerna försökte jag matcha så gott jag kunde utan att överdriva med detaljer, det ska vara snyggt, elegant och stilrent.


Vad tycker ni?

Klicka på bilden för STÖRRE bild


Kommentarer
Postat av: Nelly.com



Tack så mycket för ditt fina bidrag!

Vi har svårigheter att hitta din email för att ge dig koden till 100 kr-presentkortet. Kan du maila oss ditt namn tillsammans med din emailadress till: [email protected].



Tack för hjälpen!



Bästa hälsning,



Nelly.com

2010-05-20 @ 11:48:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0