Min finaste prinsessa ; )



Jag kan med säkerhet berätta att Isabelle INTE är som jag när det gäller vissa saker. Ska förklara vad jag menar...


För det första så kan jag börja med att säga att jag som liten inte var en liten flicka som älskade dockor (jag bet istället på min systers barbies/dockor klippte av deras hår och drog av huvuden på dem)och klä ut mig till prinsessa etcetera. Jag var den som älskade att titta på "pojkserier" i form av He-man, transformers och annat kul. Dessutom, när jag blev lite äldre och kunde cykla så hade jag tävlingar med mina killkompisar som jag hade i området, skrapade upp knäna och hade mina äventyr.


Hade inte förväntat mig en kopia av mig själv MEN förvånad är jag över att min dotter gillar dockor, klä sig i klänningar, ta mina nagellack och vilja att jag målade hennes finger/tånaglar och dessutom ha på sig en prinsesskrona.


Hihihiiii nåväl, det är vad hon visar intresse för och jag kommer inte hindra henne om det är en "fas" hon går igenom eller bara en del av den hon är. Jag älskar henne oavsett vad... Det kommer bli intressant att följa hennes utveckling och olika (bra/dåliga)faser hon går igenom...

Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0