Emilio 2 månader

God kväll!
Nu har det gått några dagar sen sist jag skrev men det har hänt mycket de senaste dagarna...Det har varit fullt ös men mycket mys, kärlek och sömnlösa nätter. MEN till det viktiga som gjorde att jag nu sitter och skriver här. Emilio blir idag 2 månader ; ) Han har utvecklats enormt på denna korta tid... Exempelvis så håller han huvudet stadigt när man håller i honom och nu de senaste dagarna har han börjat ställa sig när han stödjer sig vid mig. Han vill STÅ förstår ni? Helt sanslöst vad min pojke är duktig! Jag VET att alla mammor säger det här men den här pojken är den FINASTE pojken som finns!


Apropå något udda jag gjorde idag, som vi även gjorde på Isabelle är att vi snaggade honom... TITTA vilken skillnad, tog bilderna idag! 

Emilio 2 månader   

Ska nu slänga mig i sängen så jag kan sova/vila ögonen en stund innan min lilleman vaknar ; )
Hej då!
 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0