Första advent, vilken dag!

Wow, vad dagarna går fort... Mkn lilla Emilio blir en månad om två dagar och det känns fantastiskt. Idag fick vi ett samtal av min kära syster som bjöd oss över till sitt jobb på Hilton. Vi åt en mysig lunch tillsammans med min mor som även hon fått denna underbara och SPONTANA inbjudan. Man säger ju att det oplanerade sakerna i livet är de bästa och visst var det så! Till och med barnen skötte sig exemplariskt... Idag var det enbart inte första gången som Emilio är med om första advent, utan även första gången han följer med till Hilton och äter... Men roligt nog var det även första snön som föll idag. Många första gånger för lillen som nu sover djupt. Gud va min pojke växer, här har ni en bild jag tog ikväll!



Nu ska jag sova så jag orkar med natten. Dessutom kommer det några arbetare 7.30 som ska sätta nya persienner. Har tgit bort det mesta från fönstren, HOPPAS bara min kära man tar bort det sista... Så jag slipper stressa med det innan lämningen på dagis! God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0