Kontroll!

God kväll!

Sitter här i mörkret, alldeles själv och dricker en kopp kaffe med mjölk... Ja, själv! Isabelle, Emilio och till och med min kära sambo ligger och sover. Jag som sover 9 timmar sträck sitter här och tänkte skriva några rader om dagen, kanske världens dummaste ide då jag inte vet vad som väntar INATT!

Men men, jag har inte dött av lite dålig sömn eller hur? Nåväl, morgonen startade med samma visa som alltid... Isabelle lämnades på dagis och därefter väntade dagens stora och efterlängtade träff med Joanna och sötaste Milo. ALLTID lika trevligt att träffas och prata som vi gör, vi käkade en god grekisk hemmagjord sallad och fikade lite gottigheter som hon tagit med sig. Joanna vill feta upp mig hahaa...

Hursom, sedan gick vi en promenad hem till henne, lämnade av dem och min promenad gick vidare till dagis. I drygt 1 timme 20 minuter gick jag... Jag kunde dock inte slappna av när vi väl kommit hem då vi klockan 16 hade tid hos barnmorskan för kontroll... Vi skulle ju mäta och väga Emilio!

Min lilla tjockis har gått upp 600 gram på två veckor och växt 1 ½ cm, alltså väger han nu 4,540 kg och är 54,5 lång! Det är nästan så att ALL vistelse vid brösten inte känns lika jobbiga när man ser bra RESULTAT!  

Så gott folk, nu ska jag gå och lägga mig... Ska ju inte sitta här i FLERA timmar och sedan klaga på att jag är trött när jag väl behövs av min son och/eller dotter. SOM MAN BÄDDAR FÅR MAN LIGGA! (Eller hur kära negrito?)

CHAO!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0