Sakta men säkert ; )

Heeeej!

Det var några dagar sedan jag sist skrev, det har varit fullt upp här hemma MEN på ett positivt sätt... Första veckan var inte lätt! Det känns liiiiiiiiiite lättare nu, Emilio fortsätter vara fastklistrad vid bröstet MEN det känns som jag kan ge mig ifrån mig honom till Francisco mer så han också kan få honom att sova och det känns sååååå skönt!

Vi var hos barnmorskan igår och han har växt 3 cm sedan födseln och har gått upp till lite mer än födelsevikten, så det känns jättebra. Min mjölk MÅSTE vara bra och mättande hahaha... ; ). Något som är lite roligt och som jag faktiskt glömt bort är att Emilio kommunicerar med brösten, låter roligt men det är sant. De börjar värka/sticka till i dem när det är dags för matning och om Emilio sover när detta händer vaknar han...

Isabelle är FANTASTISKT söt, hon är jätte gullig mot sin bror... Efter sin sjukperiod åtevände hon till dagis och vi märkte en STOR skillnad gentemot när hon var hemma med oss första dagarna. Hon kommer hem med en annan energi och är mer avslappnad. Man ser hur stolt hon blir när vi kommer och hämtar, barnen tittar på Emilio och jag säger till dem att det är Isabelles lillebror. Då blir hon lite generad men glad... Man ser hur hon lyser upp av denna glädje så det känns BRA.


Dessa fina bilder togs av min vän Joanna igår, vid en MYCKET trevlig och givande fikastund med de mindre barnen...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0