Härligt, häääääärligt ; )



Idag har jag gett mig själv en present, nämligen möjligheten att kunna unna mig en härlig medicinsk fotbehandling, rekommenderas varmt! Det är lätthänt att man glömmer bort att unna sig saker som massage, särskilt fötterna. I hela 45 minuter satt jag bekvämt och njöt av omhändertagandet av mina fossingar hihihi... 

Salongen ligger centralt på söder och var minst lika trevlig som personalen. Mer om salongen och behandlingar gå in på denna länk... http://carisma.nu/

Apropå MIG så har INGENTING skett ännu, det börjar kännas som sagan om vargen... Vargen kommer, vargen kommer och så händer inget. Jag stressar inte fram något men eftersom man får/har känningar HELA tiden mer eller mindre så tänker man såklart på att SHIT nu kanske det är dags?!... Men neeeeeeeeej, denna lilla Emilio är en envis liten pojke. Det känns som att han med flit jävlas, han gör så det gör ont och får mig att tro att han kommer och så kommer han inte... Hahahaaa... Men ok, fram till den 3: november är det ca 2 veckor kvar så innan det MÅSTE han ju komma. Isabelle kom en dag innan beräknad förlossning och vad man säger vid andra barnet är att den kommer 2-3 dagar innan...

Får se NÄR han bestämmer sig för att komma! Det återstår att se, under tiden lider och LÄNGTAR jag till den dagen han kommer MEN samtidigt NJUTER jag av lugnet före stormen! Så jaaa, det är BLANDADE känslor.... Vem har sagt att livet är perfekt?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0