...Sprängfärdig...

Ja ni gott folk, nu är det inte långt kvar till den 3:e november... Och ni som känner mig och har funnits där för mig under graviditeten VET att jag pratat om att det känns som att Emilio kommer innan beräknat förlossningsdatum. Idag har jag haft som ilningar i skelettet "där nere". Det är väl så jag kan förklara känslan bäst...

Då jag känner att det snart är dags passade vi på att ta bild på min STORA mage. Delar gärna av mig av bildbeviset för sen kommer inte magen att blottas på samma sätt efter förlossningen för det ser inte så fint ut efter att barnet kommit ut. ; )  (Inget man inte kan träna bort såklart hihihi, men det kommer att ta tid)

Hursom så började min underbara höstdag med en HÄRLIG morgonpromenad med min mor, hela EN timme gick jag. Sedan var det dags för det icke glamorösa, nämligen för tvätten.

Min fina mor som är på besök gjorde de legendariska "sopaipillas a la Delgadillo" en tradition som vi har i vår familj inför halloween. Min fina och duktiga dotter var SÅKLART med och hjälpte till.... ; )


  

  

Så GOD NATT gott folk!


Kommentarer
Postat av: Sofia

wow! du är så fin gumman :)

2011-10-23 @ 22:02:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0