Tick tack, tick tack, tick tack...

God morgon!

Idag känner jag mig JÄTTE trött, somnade tidigt och vaknade tidigt... Oavsett vilken tid/dag jag går och lägger mig så är det som att jag har ett tidsinställd alarm inuti mig som jävlas och "tvingar" mig att gå upp tidigt. Inte senare än 8, och seriöst jag är ju bara hemma såååå varför kan jag inte slappna av och kunna sova ut och ta mina siestor som man "MÅSTE" göra nu på slutet av graviditeten?

Min mamma sov över här inatt och även natten till igår, detta då hon känner på sig att Emilio kommer snaaaaaaart. Hon vågar inte lämna mig/oss IFALL något händer och Isabelle behöver någon som ser över henne.

Jag har haft "känningar" de senaste dagarna och visst kan man inte rå för när man tänkte NÄÄÄÄR är det dags när dessa känningar kommer och går??... ALLT är iallafall framme/packat och klart, det enda som saknas är min efterlängtade son! 

Imorgon får vi se vad barnmorskan säger, har nämligen tid med henne för koll av hur barnet ligger i magen/blodtryck/vikt/sockervärde och få höra barnets hjärtslag ; ). Dessutom ska vi sammanfatta denna graviditet! Måste säga att samtidigt som slutet på graviditeten känns som att den tar en evighet så kan jag inte förstå hur fort det har gått...

Jag är enormt nyfiken på hur han ser ut, vem liknar han? Kommer han se ut som en Isabelle kopia fast av det motsatta könet (såklart)?. Temperamentsmässigt så tror jag att han kommer att likna mig, hihihi... känns som att det är det enda som mina barn får av mig och kanske lite utseende. Varför säger jag så? Jo för när man tittar på Isabelle så ser JAG iallafall mer av Francisco än av mig rent utseendemässigt! Tur att han inte är ful hihi <3...Men men, det återstår att se SNART hoppas jag! ; )

                                 
Så här se vår fina vagn, Babyjogger city mini double som vi beställde från England! Vi är jätte nöjda med den och dessutom priset vi fick den för, nämligen 2000 kr billigare än om vi hade köpt den här i Sverige ; ) Det tog ca 1 vecka att få hem vagnen från att de ringde och tog visakort uppgifter. Vid frågor om pris och/eller annat maila! Dem är snabba på att svara, REKOMMENDERAS VARMT! http://www.pramworld.co.uk/






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0