SyskonKÄRLEK ; )



Hej hej...

Long time no see, MEN det har varit rätt hektiskt här. Har bland annat börjat träna och det känns så skönt! Isabelle hänger med på kvällarna när jag har ett pass och hon trivs som fisken i vattnet då det på minisats finns bollhav, MASSOR av mallar som hon kan rita/måla på och så har dem en filmhörna ; ). Min lilla flicka har blivit större och det märks på hennes personlighet. Oj oj oj vad Francisco och jag kommer att ha händerna fulla när hon når tonåren, redan nu testar hon MEN vi fixar det galant! Vad mer kunde man förvänta sig, både Francisco och jag är starka och envisa personer. Något jag kan skylta med är att Isabelle kan sätta på sig kläderna själv (nästan allt iallafall) och dessutom går det KANON på "blöjfri" fronten. Hon har trosor under dagen och blöja på natten. Hon säger till mer och mer när hon känner för att gå på toaletten och jag är fruktansvärt stolt över henne. ALLT slit och påminnelse börjar ge resultat!

Min lilla Emilio förändras han också, jag tog upp matstolen från källaren igår och satte han i den med en kudde bakom ryggen...Det gick JÄTTE BRA! Det är ju snart dags för smakportioner! Och vi har redan inhandlat haklappar, nya skedar (som visar om maten är för varm eller OK).  Oooh va tiden går fort, nästa vecka blir Emilio 4 månader... Igår hade syskonen mysigt i badkaret, Isabelle var helt överlycklig över att ha sin lillebror med henne i badkaret, hon är riktigt stolt och det värmer i hjärtat på mig! ; )




 



  

PEACE!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0