En aning sent, men vad spelar det för roll? GOD fortsättning...


Hej hej!

Nu är jag tillbaka efter en otäck virus, vet fortfarande inte vad i hela friden det var men jag mår bättre! Trodde först att det var inflammation i livmodern igen, men akuten på SÖS sjukhuset konstaterade med hjälp av testerna de tog att det inte var något fel på mig. Hursom... Till det MER ROLIGA! Biiiilder!!!


Jag har försökt att ta igen det jag missade i veckan när jag var hemma (TACK till min kära mor och syster som hjälpte mig genom lämning/hämtning på dagis, ni är BÄST) och bara vilade genom att en dag gå till parken efter att ha hämtat Isabelle på dagis. Hon gick hela vägen från dagis till parken, duktiga flicka! Emilio låg lugn som han alltid gör i vagnen och SOV hahaha min lilla sovtroll!


  

   

På bilden (här nere) var Isabelle arg på mig för jag bad henne sluta slicka på snön som hade lagt sig på rutchkanan hahahaa....



Kommer även lägga upp lite bilder från nyår som vi firade hemma hos min svärmor. Det var jätte trevligt och som vanligt bjöds det på mycket god mat!

  
 
 
På återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0