Livet


Jag har inte skrivit en rad de senaste dagarna, det har gått så jäkla fort och dessutom hänt enormt mycket. Saker som fått mig att tänka på livet och hur viktigt det är att omringa sig med BRA, stöttande människor som FINNS där för dig och som älskar dig i VÅTT OCH TORRT! Om inte, är dessa människor ingenting att ha!

Detta inlägg dedikerar jag till en MYCKET speciell person i mitt liv, en person som jag tyvärr inte har nära mig men som jag bär med mig i mitt hjärta och som trots distansen är minst lika viktig som min älskade familj här i Sverige. Det är min mormor! Går inte in på detaljer ännu, MEN en sak står klart, hon är viktig för mig, så viktig att min dotter fick heta som henne, nämligen Maria Isabelle. Det var inget som jag spontant kom på utan detta lovade jag henne när jag var liten och det löftet höll jag när jag fick veta att jag väntade en flicka.

Som sagt, dessa dagar har jag funderat MYCKET, allt från att tänka på döden till att tänka på de människor som svikit/sårat mig. Tiden må gå och man tenderar att glömma MEN det kommer jag ALDRIG att göra. Inte glömma och ALDRIG förlåta! Spelar ingen roll hur lång tid det går... MEN en sak är säkert, oavsett vad jag känner så låter jag det inte påverka/infektera mitt liv.

Jag tror på Karma, det man gör här i livet betalar man även här INNAN man dör...Jag anser mig inte vara en dålig människa, jag har säkerligen gjort många misstag i mitt liv men aldrig sårat någon med flit. DOCK är jag är en mycket ENVIS och bestämd människa, så ni kan ju tänka er hur det blir när jag bestämt mig för något. Svår att rucka på! Så ni som vill jävlas med mig, GOOD LUCK! Jaaa just det, jag ÄLSKAR diskussioner... Drar mig sällan ifrån en (BARA om jag vet att det är jag som har gjort fel, INTE annars)!  

Så nu fick jag skriva av lite känslor och tankar som flödat inom mig de senaste dagarna!
Hej så länge...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0