Ser VERKLIGEN fram emot morgondagen...

God morgon,

idag är det en mycket trött Jacqueline som skriver... Gårdagen innehöll MÅNGA viktiga händelser, en salig blndning av viktiga möten, telefonsamtal, bilkö och stress. Gick och la mig ganska tidigt men eftersom dagen var så hektisk hade jag ont i huvudet och ryggen. Emilio brukar vakna ca 8 varje morgon men idag  valde han att jävlas lite genom att vakna 7 ; )

Min finaste flicka är med sin farmor sedan igår, det är kul att hon kan komma ifrån och få ALL uppmärksamhet. Annars får hon ju numera dela uppmärksamheten med lillebrorsan hi hi hi... Apropå ALL uppmärksamhet så fick vi hem ett brev angående den intresseanmälan jag gjorde till en lek och bus kurs i simhallen. Där stod det att vi KOM MED...

En kurs där Isabelle får leka av sig i vattnet tillsammans med andra barn i 2-3 åringar och MIG.... BARA mig, så det känns så skönt att få en dag där vi får vara alldeles själva medan pappa är med sin grabb ; ) Vår vän Brisa med sin fina dotter Adela är också med i kursen så det blir DUBBELT skoj! Nu är det bara att "finpolera" sig själv inför morgondagen, man vill ju inte skrämma folk med sina håriga ben hahaha...


Vi hörs!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0