Påsken kom tidigt i år

Hallo!
Länge sen!....här har vi i omgångar varit sjuka sedan sist jag skrev... Såklart har vi även gjort roliga saker men det har varit rätt mycket så jag inte hunnit skriva en rad! Har dock tagit en massa kort på mina fina barn, här har ni ett smakprov!
Idag blir min lilla Emilio 5 månader, igår var vi och tog andra vaccinet och inatt var det lite feber dock inte så farligt som sist. Han väger nu 7.6 kg och är 67 cm lång ; )
Som jag skrev i rubriken kom påsken tidigt iår, syftar till Isabelles spontana ryck som hon hade i förrigår. Hon målade då ansiktet med tuchpennor och ärligt talat var hon väldigt skicklig med pennorna. Läpparna fick en perfekt ifyllnad och en prick för varje öga, sedan la hon till fler färger men det såg helt ok ut hahaha ; )
Vi var samma dag ute i parken med barnen, vi hade varit inne mestadels av dagen och JAG ville UT och andas den friska luften. Det var även premiär för Emilio att sitta i gungan, det blev ingen fart och Emilio såg inte så himla nöjd ut hahaha... Han är svårflörtad min lilla gosse! ; )
Aaaah höll på att glömma, jag har nämligen TATUERAT mig, i fredags förra veckan fick jag för evigt mina barns namn på högerarmen med lite små hjärtan vid sidan om namnen, se nedan!
Ha det bra tills nästa gång!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0