Oh YEAH!

God morgon allihopa, när ni läser detta så hag jag redan varit och tränat, mamma och jag hade bestämt oss igår för att träffas tidigt och träna....Nu i efterhand känns det helt underbart att ha fått svettas lite och ännu mer stolt när man ser att man ÄNTLIGEN börjar känna att kroppen börjar ta form som den var förut och att även konditionen börjar förbättras... (dock är det lite kvar).

 

Ovanstående bild är från igår, kombinerade spring och snabb promenad och detta är resultatet och det bästa med detta är att jag ÄNDÅ kände att jag kunde ge mer. MEN min lilla flicka måste ju hämtas inom 1 och en halv timme och då skulle jag ju också hinna med lite mage och den efterlängtade bastun och duschen ; )


Men men, nu ska jag fixa mig och förbereda en god lunch som jag ska njuta med min mamma för Maria Isabelle sover nu sin siesta! Därefter åker vi iväg till Sollentuna, norrviken rättare sagt för att träffa några vänner till familjen.


Ha det bra, hörs sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0