Rätt bra start på dagen, trots skit vädret!

Efter Maria Isabelles siesta begav vi oss till gymmet för ännu en trevlig och svettig stund, har fortfarande träningsvärk från söndagens pass men träningsvärk går ju över med träning ; )
 PS: Det var knappt någon på gymmet, så jag jag passade på att ta bild ; ) Tror inte att någon annan svettig hade velat vara med på bild så de här bjuder jag på hahahaa....

Lilltjejen skötte iallafall sig jätte bra och efteråt var tanken att vi skulle till öppna förskolan för lite sång och lek men då var det stängt!! Inte roligt, men tur nog så hade vi iallafall buss tillbaka så det var skönt!



På väg från gymmet såg jag ÄNTLIGEN ett vårtecken


Inte bara jag som kämpar mig ut i det här vädret ; )

Hörs sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0